GISonLine działa od 2010 i jest jednym z wiodących na rynku przedsiębiorstw z branży geoinformatycznej w Polsce. To Firma tworzona przez profesjonalistów posiadających szeroką wiedzę z zakresu wdrożeń GIS. Realizujemy projekty w różnych sektorach gospodarki: energetyka, telekomunikacja, administracja publiczna, turystyka i ochrona środowiska.
Jeśli nie interesuje Cię praca w dużej korporacji, a szukasz stabilnej firmy w której będziesz mieć realny wpływ na swoją pracę i spotkasz ludzi z pasją, zapraszamy do aplikowania.
Praca w GISonLine to nie tylko pasja do technologii to także dobra zabawa i możliwość realizowania pozazawodowych zainteresowań. Jeśli masz jakiś pomysł – u nas znajdziesz ludzi z którymi możesz go zrealizować.
Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Analityk Biznesowy
Miejsce pracy: biuro w Krakowie, hybrydowo, zdalnie
Twój zakres zadań:
- Realizacja zadań z zakresu analizy biznesowej i systemowej w ramach wdrożeń i integracji rozwiązań GIS w przedsiębiorstwach sieciowych,
- Zbieranie i uzgadnianie z klientami wymagań w projektach informatycznych klasy GIS,
- Walidacja i analiza wykonalności wymagań przy wsparciu zespołu wdrożeniowego,
- Opracowywanie koncepcji rozwiązań,
- Modelowanie i opisywanie procesów biznesowych,
- Definiowanie kryteriów odbiorowych i akceptacji projektu,
- Wykonywanie testów funkcjonalnych aplikacji,
- Współpraca z klientami oraz z zespołem projektowym,
- Tworzenie dokumentacji technicznej i biznesowej dla realizowanych rozwiązań.
Czego potrzebujemy:
- minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku Analityka Biznesowego lub Analityka Systemowego w projektach IT
- Doświadczenia w pracy jako analityk biznesowy/systemowy co najmniej w jednej z branż: GIS, Energetyka, Branże Sieciowe (telekomunikacja, wodociągi, ciepłownictwo), kolejnictwo
- Podstawowej znajomości UML, BPMN lub innego standardu modelowania procesów,
- Znajomości języka angielskiego umożliwiającej komunikację z anglojęzycznymi klientami
- Samodzielności i zaangażowania podczas realizacji powierzonych zadań, jak również umiejętności w pracy zespole
- Umiejętności analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów technicznych
- Chęci nauki i rozwoju zawodowego w zakresie GIS
- Wykształcenia wyższego
- Przywiązywania wagi do starannej komunikacji
Co jeszcze jest dla nas ważne (dodatkowe atuty):
- Znajomość zagadnień z obszaru GIS będzie dodatkowym atutem
Co oferujemy:
- gwarantujemy że dołączając do nas będziesz mieć realny wpływ na wytwarzane rozwiązania w tym używane technologie, kontakt z klientem i dużą samodzielność w realizacji projektów
- przyjazną atmosferę i wsparcie ekspertów w rozwoju zawodowym
- możliwość pracy nad innowacyjnymi projektami na rynku polskim i zagranicznym
- pracujemy zgodnie z nowoczesnymi metodykami wytwarzania i rozwoju systemów
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności
- formę zatrudnienia dostosowaną do twoich potrzeb– umowę o pracę lub kontrakt B2B z gwarantowaną atrakcyjną ilością urlopu
- możliwość pracy zdalnej – lokalizację pracy (zdalnie, hybrydowo lub z biura) dostosowujemy do indywidualnej sytuacji i potrzeb pracownika i zespołu.
- możliwość pracy i rozwoju w zakresie nowoczesnych i różnorodnych technologii
- pracę w zmotywowanym zespole, w dobrej atmosferze, zgodnie z zasadami fair play
- niekorporacyjną atmosferę, udział w firmowych wyjazdach i spotkaniach nieformalnych na których celebrujemy nasze sukcesy
- możliwość szybkiego rozwoju zawodowego w zakresie zastosowań GIS w branżach sieciowych, ochrony środowiska, administracji publicznej przy wsparciu ekspertów, pracujących w GISonLine
- szkolenia techniczne i miękkie, spotkania na których dzielimy się wiedzą
- elastyczny czas pracy – pracę możesz zacząć między 7 a 9
- dodatkową opiekę medyczną i kartę sportową na atrakcyjnych warunkach
Przesyłając nam swoje CV wyrażasz zgodę, aby się z Tobą skontaktować w celu zakończenia procesu rekrutacji. Możesz anulować swoją zgodę w dowolnym momencie.
Aplikacje zawierające CV prosimy przesyłać na adres rekrutacja@gisonline.pl
lub za pomocą poniższego formularza.