W 2017r. GISonLine sp. z o.o. s.k. opracowała strategię działalności międzynarodowej, którą będzie wdrażać do 2019r. Zgodnie ze strategią rozwiązania i produkty firmy kierowane będą do przedsiębiorstw z sektora Energy&Utilities na rynki: brytyjski, niemiecki i amerykański. Działalność na tych rynkach wymaga wysokiej jakości produktów i świadczonych usług z zachowaniem konkurencyjnych cen. Gwarantując porównywalną lub lepszą jakość oferowanych przez nas produktów przy zachowaniu niższej ceny, dążymy do utworzenia stabilnej oraz rozpoznawalnej marki również na rynkach zagranicznych.
Założenia Strategii umiędzynarodowienia firmy GISonLine przyjmują szybkie jej wdrożenie i wejście na rynki zagraniczne poprzez udział i prezentację firmy w branżowych imprezach targowo-wystawienniczych w krajach Europy Zachodniej i USA. Wdrożenie strategii możliwe będzie dzięki pozyskaniu przez firmę GISonLine sp. z o.o. s.k. dotacji na projekt pn. Wdrożenie strategii działalności międzynarodowej firmy GISonLine poprzez udział jako wystawca w międzynarodowych targach wystawienniczych oraz opracowanie marki i wizerunku przedsiębiorstwa dla wybranych rynków zagranicznych”.
Dotacja przyznana została ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 w ramach osi priorytetowej 3 „Przedsiębiorcza Małopolska”, Działanie 3.3 Umiędzynarodowienie małopolskiej gospodarki, Poddziałanie 3.3.2 Aktywność międzynarodowa małopolskich MŚP, Typ B: wdrażanie strategii/planu działalności międzynarodowej przedsiębiorstwa. Celami działalności międzynarodowej, a tym samym celami projektu są nawiązanie kontaktów biznesowych z partnerami zagranicznymi z Europy Zachodniej i USA, nawiązanie efektywnej współpracy, a także rozpoczęcie sprzedaży produktów lub usług firmy w krajach Europy Zachodniej oraz USA, co przełoży się na konkurencyjność firmy.
Projekt pn. „Wdrożenie strategii działalności międzynarodowej firmy GISonLine poprzez udział jako wystawca w międzynarodowych targach wystawienniczych oraz opracowanie marki i wizerunku przedsiębiorstwa dla wybranych rynków zagranicznych”
Zwracamy się do Państwa z zapytaniem o wstępną wycenę zaprojektowania i wykonania materiałów informacyjno-promocyjnych i reklamowych, przeznaczonych na targi zagraniczne w których weźmie udział firma GISonLine, wyspecyfikowanych poniżej:
Pełna specyfikacja jest dostępna pod poniższym linkiem.
Zapraszamy do składania ofert.